Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

1. Ogólne zasady: 1.1. Korzystanie z forum jest bezpłatne. 1.2. Autorzy serwisu nie wykorzystują żadnych poufnych danych o użytkowniku, prócz adres e-mail, na który mogą być przysyłane ważne informacje na temat forum. 1.3 Zakaz pod groźbą zbanowania, tworzenia nicków przy użyciu słów powszechnie uznanych za wulgarne lub obraźliwe. Dotyczy również danych użytkownika umieszczanych w profilu. 1.4. Zakazuje się tworzenia nicka na podstawie nicka którejkolwiek z osób wchodzących w skład zarządu forum pc. 1.5. Zasoby innych stron/for kopiowane na użytek forum pc muszą zawierać czytelnie podane źródło. 1.6. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. 1.7. Zakaz edytowania i usuwania uwag moderatorów oraz administratorów. 1.8. Moderator/administrator może odstąpić od wymierzania kary, gdy uzna za stosowne. Ma również prawo ukarać użytkownika warnem, gdy pomimo pouczenia użytkownik nadal łamie Regulamin. 1.9. Aby uniknąć problemów z właściwym użytkowaniem forumpc należy zapoznać się z >>Instrukcją obsługi forumpc<< 2. Pisanie postów/tematów: 2.1. Przed założeniem nowego tematu użyj opcji >>SZUKAJ<< 2.2. Problemy należy opisywać możliwie wyczerpująco, co wpłynie na jakość i czas udzielanej pomocy. 2.3. Odpowiadając w temacie , pisz z sensem i na temat. 2.4. Zakaz zamieszczania pytań i odpowiedzi odnośnie nielegalnych stron, a także linków do nich oraz wszelkich nielegalnych plików, materiałów i gier typu Bitefight 2.5. Zakaz zakładania tematów i pisania postów celem uzyskania pomocy w kwestii nielegalnego oprogramowania, forsowania cudzych zabezpieczeń, sposobów na obejście regulaminu oraz udzielania takowej pomocy. 2.6. Pisz przestrzegając zasad pisowni polskiej (polskie znaki nie są wymagane). 2.7. Nazwy tematów formuj zwięźle, jednocześnie zabronione są tematy typu "help", "problem" i inne nie oddające istoty problemu 2.8. Zakaz pisania caps-lockiem (tzn dużymi literami), formatowania tekstu z wyjątkiem pogrubienia słów kluczowych (bold) i podkreślenia (underline) 2.9. Kolory zarezerwowane są dla moderatorów i administratorów. 2.10.Zakaz dublowania tematów. 2.11 Zakaz podawania linków referencyjnych, które przynoszą jakąkolwiek korzyść użytkownikowi. 2.12 Jeśli chcesz w treść postu wstawić obiekt graficzny, użyj formy zminiaturyzowanej - maksymalny dopuszczalny rozmiar obiektu graficznego 200px x 150px. 3. Sygnatury i Avatary: 3.1. Zakaz umieszczania treści wulgarnych, uznawanych za obraźliwych, erotycznych lub drastycznych. 3.2 Awatar może mieć maksymalną wagę 50KB. 3.3. Podpis może zawierać co najwyżej (jedną z trzech poniższych możliwości): - 3 linijki tekstu (przy rozdzielczości 1024 x 768) pisanego czcionką Verdana rozmiar 1 oraz jeden obrazek (o wymiarach nie większych niż 400 x 120 px) / jeden userbar - lub 5 linijek tekstu (przy rozdzielczości 1024 x 768) pisanego czcionką Verdana rozmiar 1 - lub 2 userbary 3.4. Zabrania się używania koloru czerwonego. Dotyczy tekstu ( sygnatury ) i obrazków ( avatary, sygnatury ). Barwa ta jest dopuszczalna w obrazkach, w ilościach bardzo małych, niezwracających na siebie uwagi. Punkt 3.2., 3.3. oraz 3.4. nie dotyczy zarządu forumpc, ekipy moderującej oraz grup: Help Desk, VIP. 3.5. Zbyt duży podpis może zostać zmodyfikowany lub usunięty. 3.6. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia podpisu w każdej chwili jeśli uzna to za stosowne. 3.7. Zabronione jest proszenie i domaganie sie punktów reputacji od innych użytkowników w jakikolwiek sposób. 3.8. Zakaz podawania w podpisach linków referencyjnych, które przynoszą jakąkolwiek korzyść użytkownikowi. 3.9. Zakaz [dotyczy nicków(loginów), sygnatur, awatarów, postów oraz działu "linki"] umieszczania linków do stron/for bez wymaganej ilości postów (20) i czasu pobytu na forum (14 dni). Dział "Ogłoszenia" zwolniony jest z punktu 3.7. 4. ShoutBox: 4.1. Shoutbox służy do luźnych rozmów nie związanych z tematyką komputerową. 4.2. Użytkownik nie powinien w nim używać wulgaryzmów ani obrażać innych userów. 4.3. W SB obowiązuje zakaz spamowania, floodowania, pisania głupich tekstów i pisania wielkimi literami (z CAPS-LOCK). 4.4. Zakaz zadawania pytań odnośnie problemów związanych z komputerami w SB. Od tego są odpowiednie działy. 4.5. Zakaz umieszczania w sb: a) linków referencyjnych b) linków, które prowadzą do niebezpiecznych stron, stron pornograficznych, zawierających treści niesmaczne, drastyczne lub stron z niecenzuralnym słownictwem c) reklam stron, blogów d) linków do innych for i aukcji 4.6. Zakaz używania zbyt dużej ilości emotikonek. 5. Warny/Ostrzeżenia: 5.1. Nieprzestrzeganie zasad Regulaminu karane będzie warnem, w szczególnych przypadkach banem. 5.2. Ważność ostrzeżenia wygasa po upłynięciu okresu 30 dni od jego otrzymania, pod warunkiem iż użytkownik w danym okresie nie otrzymał kolejnego warna. Gdy warunek nie jest spełniony, termin wygaśnięcia warna ulega przesunięciu o kolejne 30 dni. 5.3. Warn usuwany jest przez moderatora, od którego użytkownik otrzymał ostrzeżenie, wyłącznie na wniosek samego użytkownika (PW).

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kwartet smyczkowy warszawa Pustkowo ośrodki wypoczynkowe